تلفن تحت شبکه آوایا

AVAYA IPOCC

یک مرکز تماس چند کانالی، ساده و قدرتمند برای آوایا آی پی آفیس

شرکت ها به منظور تامین نیازهای رو به رشد مشتریان خود ناگزیر به افزایش ظرفیت ها و قابلیت های خود هستند. امروزه سازمان های کوچک و متوسط برای دستیابی به موفقیت می بایست قادر به پاسخگویی سریع، کارآمد و دقیق، صرف نظر از نوع کانال ارتباطی و روال تعامل مشتری باشند.

دسترسی بهینه سبب پیشی گرفتن ما از رقبا می شود

کسب و کارهایی که در این بازار جهانی رقابتی به دنبال متفاوت بودن هستند باید از کیفیت بالایی در تعامل با مشتریان خود برخوردار باشند و خدمات برتری ارائه دهند. تقاضا برای یک مرکز تماس کارآمد و موثر بالا می باشد: خدمات می بایست با نیازهای فردی مشتریان متناسب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند. زمان بیکاری و هزینه های نصب باید کاهش یابند، امکان دسترسی 24 ساعته به کسب و کار وجود داشته باشد و در اوج زمان شلوغی همچنان قادر به پاسخگویی سریع باشند. مرکز تماس آوایا آی پی آفیس امکان بهره گیری از نوآوری های آوایا را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ممکن ساخته و  سادگی و ارزش مورد نیازشان را فراهم می سازد. این راه کار که برای آوایا آی پی آفیس بهینه شده است، قابلیت های چندکانالی را به منظور افزایش و توسعه ارتباطات مشتری به ارمغان می آورد. مرکز تماس آوایا آی پی آفیس یک راه کار نقطه به نقطه برای کسب و کارهایی است که می خواهند خدمات متفاوت تری در مقایسه با رقبا به مشتریان ارائه دهند، بازارهای بیشتر و بهتری به دست آورده و ارزش روابط با مشتری را که می توان به صورت رضایت مشتری و کسب و کار پر سود تر در نظر گرفت، افزایش دهند. کسب و کارها می توانند با استفاده از مرکز تماس  آوایا آی پی آفیس کانال های صوت، پست الکترونیکی و چت را باهم یکپارچه ساخته و به صورت موثر، کل چرخه حیات تعامل مشتری را مدیریت نمایند. کسب و کار شما می تواند متناسب با اهدافتان با سرعت دلخواه و  با یک کانال مانند پست الکترونیکی آغاز گردد.

تامین تمامی نیازهای مشتریان تنها با یک راه کار

امکان ارائه خدمات پایدار و سفارشی به مشتریان از طریق مکان ها و کانال های چند رسانه ای

یکپارچه سازی با آوایا آی پی آفیس

مدیریت واحد و آسان

توسعه پذیری مناسب با رشد کسب و کار

با ارتباط صوتی آغاز کنید و بدون اضافه نمودن هیچ سخت افزار دیگری کانال های ارتباطی بیشتری را اضافه نمایید

پیاده سازی سریع

نصب و راه اندازی آسان در کوتاه ترین زمان ممکن

راهبرد های کامل نقطه به نقطه خدمات مشتریان

با استفاده از مرکز تماس آوایا آی پی آفیس می توانید یک راهبرد جامع نقطه به نقطه خدمات مشتری پیاده سازی نمایید که کسب و کار شما را تبدیل به انتخاب اول مشتریان سازد. این مجموعه کاملا یکپارچه ارزش ها و مزایای بسیاری از قبیل موارد زیر برای مشتریان به همراه دارد:

بیشینه سازی ارزش هر تعامل از طریق ارائه خدمات پایدار، سفارشی و شناسایی فرصت های فروش

روابط قوی تر با مشتریان از طریق حفظ منافع مشتریان توسط کارکنان و ارائه خدمات ویژه

ارائه خدمات مناسب و  با کیفیت در هر لحظه و مکان از طریق قابلیت های چند کانالی و مسیریابی مبتنی بر مهارت ها

افزایش جذابیت نخستین تماس

افزایش بهره وری کارکنان از طریق فراهم ساختن ابزارهای مورد نیاز آن ها برای دستیابی به فرصت های جدید و حل مسائل

نگاهی اجمالی بر ویژگی ها

توزیع رسانه ای انعطاف پذیر

بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار از طریق توزیع تماس ها بر اساس فرآیندهای تعریف شده کسب و کارها در میان کارکنان

راه کار چند کانالی و یکپارچه برای صدا، پست الکترونیکی و چت

امکان دسترسی بهینه به کلیه کانال های ارتباطی –  مشتریان می توانند کانال ارتباطی دلخواه خود را برگزینند

اولویت بندی مشتریان

تعریف واولویت بندی مشتریان بر اساس راهبرد کسب و کار

مسیریابی مبتنی بر مهارت

ارتباط دادن مشتریان به بهترین کارمندی که  می تواند قادر به پاسخگویی نیازهای وی باشد. این امر براساس نوع رسانه، تخصص و سابقه کارمند در یک موقعیت یا با یک مشتری خاص صورت می گیرد.

راه کار های صوتی و سلف سرویس

امکان انتخاب خدمات توسط مشتریان که منجر به افزایش رضایتمندی آنان و کاهش ترافیک کاری کارمندان می شود

تقویت کمپین های خروجی

امکان کمپین های صوت و پست الکترونیکی خروجی چند کانالی که سبب افزایش بهره وری کارکنان و ایجاد فرصت های کسب درآمد می شود

بازاریابی از راه دور

امکان ایجاد کمپین های هدف برای مرکز تماس که به افزایش فروش، رضایت مشتری و تحقیق و توسعه منتج می شود

نظارت آنلاین

ارائه اطلاعات بلادرنگ جهت نظارت برعملیات کسب و کار و تصمیم گیری سریع در خصوص تنظیم میزان دسترسی در مواقع نیاز

گزارش گیری

ارائه اطلاعات مربوط به بازه های زمانی طولانی  که به شناسایی، اندازه گیری، کسب فرصت ها و کشف و حل مسائل کمک می کنند

تلفن گویا یا آی وی آر

پشتیبانی ازامکانات مسیریابی و اطلاع رسانی ویژه

ضبط مکالمات

تمامی سرپرستان مرکز تماس و اپراتورهای پاسخ گو دارای امکان ضبط مکالمه ها به منظور تامین اهداف آموزشی و سازمانی می باشند

کارکنان دور کار

امکان تخصیص بهینه منابع و انجام عملیات در مکان های متعدد

IPOCC
IPOCC Overview
IPOCC Call Flow
IPOCC Call Flow
IPOCC Reporting
IPOCC Agent Activity Report
IPOCC01
IPOCC Agent Desktop

 

IPOCC02
IPOCC Agent Panel

منبع: www.avaya.com (تغییراتی در مطالب بر اساس نیازهای بومی اعمال شده است.)

پیشنهاد ویژه: جهت دریافت فایل درخواست ارائه پیشنهاد آوایا، اینجا کلیک نموده و پس از دریافت و تکمیل فایل آن را به آدرس ایمیل info@parsakousha.ir ارسال نمایید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *