تلفن تحت شبکه آوایا

همه در یک راه کار چند رسانه ای مرکز تماس

AuraContactCenter_Hero_458x353

ایجاد فرصتی اضافه بر ارتباط تلفنی برای مشتریان با IM، ایمیل یا چت

برقراری ارتباط با مشتریان در شرایط مختلف و مدیریت همه آن ها با کانال های ارتباطی متنوع، مانند تلفن، چت، ایمیل، فکس، پیام کوتاه، IM یا شبکه های اجتماعی، دستاوردی با ارزش است که مرکز تماس Avaya Aura برای شما فراهم می سازد.

مرکز تماس Avaya Aura با فراهم نمودن یک بستر چند کانالی و مدیریت درست ارتباط ها به گستره وسیع تری از خواسته های مشتریان پاسخ می دهد. مشتریان می توانند با روش های مختلف ضمن کاهش هزینه های ارتباطی خود با کسب و کارها در ارتباط بوده و به تجربه جدیدی از ارائه خدمات دست یابند. 

ایجاد یک محیط مبتنی بر تعامل با مشتری، علاوه بر این که موجب تمرکز در ارائه خدمات می گردد، می تواند به شاخص های وفاداری مشتریان نسبت به کسب و کار شما اضافه نماید.


auracontactcenter_feature_458x353
1. یک رابط واحد برای مدیریت و تعامل با همه مشتریان بر اساس اصل مشتری مداری

کاهش حجم تماس ها و افزایش بهره وری زمانی که شما ابزارهای تعاملی بیشتری که هزینه های کمتری هم دارند در اختیار مشتریان خود قرار می دهید، که همه این موارد هم از طریق دسکتاپ شما قابل کنترل می باشد.

2. پشتیبانی مشتریان با کانال های مختلف

آیا می دانید که 82% مشتریان تمایل دارند که سازمان ها کانال های متنوعی را برای برقراری ارتباط در اختیار آن ها قرار دهند؟ شما با این کار انتظارهای آنان را برآورده ساخته اید.

3. توسعه تعامل بدون وقفه با مشتری

68% از مشتریان انتظار دارند که سازمان ها اطلاعات آنان را برای برقراری ارتباط در شرایط مختلف به اشتراک بگذارند تا به سادگی بتوانند در هر ارتباط با سازمان ها به تمامی اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.


agent_soft_left_458x353

به Agent های خود برای رسیدن به بهره وری بیشتر کمک می کنید

پیکر بندی رابط دسکتاپ برای مدیریت دست کم شش کانال ارتباطی مختلف با یک ابزار موجب سرعت عمل و بهبود عملکرد Agent ها می شود.

در حالی که سایر روش ها چنین فرصتی را ایجاد نمی کند و Agent در شرایطی که به ارائه سرویس به یکی از مشتریان خود از طریق یکی از کانال ها بوده است باید دست از کار کشیده و از طریق رابط دیگری به ارائه خدمت به سایر مشتریان بپردازد.

حال آن که وجود یک رابط مشترک جدای از این که موجب تسریع در ارائه خدمات توسط Agent می گردد به تمرکز او در تعامل بهتر و بیشتر با مشتری منجر شده که نتیجه آن رضایت بیشتر در مشتری و وفاداری او به سازمان شما خواهد بود. ملاحظه می کنید که هیچ راه کاری به این سادگی نمی تواند موجب بهره وری سازمان شما گردد.


AuraContactCenter_Module2right_458x353

مدیریت عملکرد در ارائه خدمات به مشتریان

مرکز تماس Avaya Aura ابزارهای آسان و بلادرنگی را برای مدیریت عملکرد شما در اختیارتان قرار می دهد. استفاده از ماژول های متنوع، وجود بیش از 120 ابزار تعریف شده که فقط کافی است به سادگی از آن ها استفاده کنید تا علاوه بر این که به گزارش های آماری بسیار کاربردی دستیابی داشته باشید به صورت لحظه ای و آن لاین وضعیت آماری سیستم خود را مانیتور نمایید. مدیران و سرپرستان مراکز تماس همواره به این آمار ها و گزارش ها برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان و تعامل بیشتر و بهتر با آنان نیاز دارند تا بتوانند تجربه بهتری را برای مشتریان سازمان بسازند. دسترسی به این گزارش ها و داده های آماری چه به صورت آن لاین و چه به صورت آفلاین در واقع نیازهای حیاتی مراکز تماس هستند که با بهره گیری آن ها توسط مدیران و سرپرستان مراکز تماس، نتیجه ای شگرف برای سازمان پدید می آورد.


AuraContactCenter_Module3left_458x353

از بین بردن چالش های میان مراکز تماس و کسب و کارها

یکپارچگی میان فرآیندهای مراکز تماس و برنامه های کاربردی با فرآیند ها و برنامه های کاربردی کسب و کارها به ایجاد فرآیندهای خودکار در بهبود عملکرد سازمان ها کمک شایانی می کند. با استفاده از رابط های مشترک و تمرکز در ذخیره سازی داده های کاربردی باعث انطباق میان مرکز تماس و سازمان می شود که نتیجه آن سرعت بخشیدن به انجام امور و برنامه ریزی بهتر در استراتژی های آینده می شود. تعریف بهتر و بهینه وظایف و افزایش سرعت پاسخ گویی نتیجه های وصف ناپذیری را در اختیار سازمان ها قرار خواهد داد که مهم ترین آن ها ایجاد روابط مبتنی بر تعامل با مشتریان و ایجاد تجربه های عالی برای ایشان می باشد که دستاورد با ارزشی همچون بهره وری بیشتر برای سازمان ها خواهد داشت.


AuraContactCenter_Module4right_458x353

پیاده سازی و مدیریت آسان

مدیریت آسان روزانه با بکار بردن یک رابط واحد برای انجام تنظیم های سیستم، مدیریت جریان تماس ها، تهیه گزارش های جامع و کامل و مدیریت عوامل از مهم ترین ویژگی های یک مرکز تماس می باشد.

مدیریت آسان سیستم و تطابق آن با سرعت رشد بازار، ابزاری است ایده آل برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای کسب و کار و فراهم سازی آن چه کسب و کار های امرزوی بدان نیاز دارند و در نتیجه موجب رشد مهارت ها و افزایش بهره وری می باشد.


graph_soft_left_458x353

مدیریت تجربه مشتریان با بکار گیری رابط گرافیکی طراحی گردش تماس ها

بسیاری از شرکت ها با ساختار پیچیده و در برخی زمان ها ساختار گمراه کننده گردش تماس ها برای مشتریان مواجه هستند و مشتریان خود را ناخواسته با تجربه های بدی مواجه می سازند، حال آن که گزینه های در دسترس مشتریان بهنگام گردش تماس ها در تجربه مشتریان بسیار مهم است، بر همین اساس مرکز تماس Avaya Aura با استفاده از یک رابط گرافیکی آسان، امکان طراحی هوشمندانه جریان گردش تماس ها را فراهم می سازد. این روشی است مبتنی بر کشیدن و رها کردن ماژول ها جهت طراحی گردش تماس ها تا رسیدن به تجربه های خوب برای مشتریان که پیامد آن بهبود روابط با مشتری و افزایش بهره وری کسب و کارها می باشد.

دانلود بروشور مرکز تماس چند رسانه ای

دانلود بروشور Avaya Aura Contact Center 6.4

ارائه بهترین تجربه خدمات آنلاین به مشتری

آشنایی بیشتر با مرکز تماس Avaya Aura – فایل های ویدئویی

منبع: www.avaya.com (تغییراتی در مطالب بر اساس نیازهای بومی اعمال شده است.)

پیشنهاد ویژه: جهت دریافت فایل درخواست ارائه پیشنهاد آوایا، اینجا کلیک نموده و پس از دریافت و تکمیل فایل آن را به آدرس ایمیل info@parsakousha.ir ارسال نمایید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *