مشتریان آوایا

مشتریان Avaya

مشتریان آوایا در ایران

مشتریان Avaya در ایران

آشکار است که هر سازمان یا کسب و کاری بهنگام خرید، بخصوص خرید راه کارهای مدرن، پیشرفته و مبتنی بر تکنولوژی های جدید تمایل بسیاری به شناخت سازمان هایی دارد که پیش از آن ها اقدام به خرید نموده اند و تجربه آن ها را در استفاده از محصولات و راه کارهایی که قصد خرید آن ها را دارد در انتخاب درست خود موثر می داند و لازم است که همه ی فروشنده ها به حقوق مشتریان جدید خود احترام گذاشته و اطلاعات مشتریان پیشین خود را البته در صورتی که مشتری رضایت به انجام این کار داشته باشد در اختیار مشتریان جدید قرار دهد.

بر همین اساس ما به معرفی برخی از مشتریان خود که در طول چند سال گذشته نسبت به خرید محصولات و راه کارهای آوایا اقدام نموده اند، می پردازیم البته در این میان توجه شما بازدید کننده محترم را به نکات زیر در این خصوص معطوف می داریم.

– همان طور که در صفحه درباره آوایا > نمایندگی آوایا در ایران مطرح نمودیم نزدیک به 10 شرکت در ایران به فعالیت در زمینه محصولات و راه کارهای آوایا مشغول بوده یا هستند که “تنها مرجع معتبر آوایا در ایران” صرفاً به معرفی مشتریانی می پردازد که مسئولیت بازاریابی (آنالیز بازار، شناخت مشتری و امور بازارسازی، بازاریابی و بازارداری)، فروش (طراحی راه کار و مدیریت فروش)، فنی (آنالیز پروژه و مدیریت فنی)، خدمات پشتیبانی و پس از فروش آنها برعهده مالک معنوی این سایت – علی پارسا کوشا – بوده است.

–  معرفی مشتریان آوایا در این صفحه بعنوان رزومه مالک معنوی این سایت در خصوص فعالیت های معرفی شده در بند فوق بوده و بدیهی است برخی از این پروژه ها بهنگام تصدی وی در سمت مدیر دپارتمان آوایا در شرکت رسا رایان و برخی دیگر بهنگام تصدی وی در سمت مدیر دپارتمان آوایا در شرکت مهندسی نو آوران تحقیق می باشد. لذا اگر چه مالک معنوی این سایت بنیان گذار فعالیت در بازار تلفن های تحت شبکه و مراکز تماس با محصولات و راه کارهای آوایا در ایران می باشد که اتفاقاً بیش از 90% از سهم بازار متعلق به فعالیت مستقیم وی می باشد، ولی حقوق هر دو شرکت برای معرفی این مشتریان در رزومه این شرکت ها محفوظ است.

– مشتریانی بوده اند که توسط سایر شرکت ها و افراد از محصولات و راه کارهای آوایا بهره برده اند ولی توسط مالک معنوی این سایت راه اندازی و یا مورد حمایت پشتیبانی فنی واقع گردیده اند که “تنها مرجع معتبر آوایا در ایران” در صورتی نسبت به معرفی این مشتریان اقدام خواهد نمود که همراه با ذکر نام فروشنده باشد.

– برخی از مشتریان آوایا در ایران بدلایل مختلف خواهان معرفی خود در این سایت نبوده اند که ما از ذکر نام آن ها پرهیز کرده ایم.

– بسیاری از پروژه های انجام شده از نظر ساختاری یا کوچک بوده اند یا این که موارد مشابه آن ها در این صفحه معرفی شده است که از ذکر نام آن ها پرهیز شده است. بعبارتی هدف سایت از معرفی مشتریان آوایا در ایران ضمن ارائه شناخت بهتر و بیشتر به مشتریان جدید، معرفی نمونه ای از کارهای انجام شده در زمینه های مختلف کسب و کار می باشد که شاید به مشتریان جدید در تصمیم گیری بهتر کمک نماید.

– اگر چه آرزو و تلاش ما بر این بوده است که بتوانیم رضایت 100 درصدی مشتریان خود را جلب نماییم ولی خود اذعان داریم که در این راه کاملاً موفق نبوده ایم و البته هم چنان در دستیابی به این میزان از رضایت خود را متعهد می دانیم، ولی اطمینان داریم که بیش از 85% از مشتریان، نسبت به عملکرد ما رضایت داشته اند.

– در ترتیب ذکر نام مشتریان هیچ گونه شاخصی وجود نداشته و فقط بر اساس یادآوری های ذهنی معرفی شده اند.

– از آن جا که این صفحه در یک مرحله ایجاد نشده و ثبت اطلاعات آن، طی روزهای متوالی صورت می پذیرد، آشکار است که معرفی مشتریان همراه با ذکر جزئیات پروژه اجرا شده و معرفی اختصاری از مشتری هم چنان ادامه دارد. (ده ها مشتری آوایا وجود دارند که به مرور زمان در این صفحه معرفی خواهند شد.)


مشتریان آوایا - شرکت آسان پرداخت
شرکت آسان پرداخت

مشتریان آوایا – شرکت آسان پرداخت

شرکت آسان پرداخت، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های فعال در زمینه خدمات پرداخت می باشد که ما اعتقاد داریم از این حد نیز پیش تر رفته و به ارائه خدمات متنوع و جذابی در زمینه پرداخت های الکترونیکی می پردازد.

این شرکت در سال 1388 تاسیس شده است که در ادامه راه به عضویت شاپرک در آمده و تحت نظارت بانک مرکزی ایران به فعالیت در حوزه پرداخت الکترونیک با راه کارهایی هم چون پایانه های فروش (POS)، خدمات موبایل (USSD) و خدمات اینترنت (IPG) می پردازد.

آسان پرداخت نشان داده به خوبی راه پیشرفت را می داند و در ارائه خدمات نوین پرداخت که تقریباً پیش تاز این عرضه است، خود را به مدرن ترین ابزارها و راه کارهای روز مجهز می کند. بر همین اساس و طی مذاکراتی که با مدیران ارشد این شرکت داشتیم در سال 1389 نسبت به راه اندازی مرکز تماس آوایا در این شرکت اقدام نمودیم. در ادامه راه و هم گام با توسعه روز افزون این شرکت، مرکز تماس نیز توسعه یافت. هم اکنون شرکت آسان پرداخت یکی از کسب و کارهای موفق می باشد که کارشناسان خبره و ساختار های هوشمند ارتباطی آن ها روزانه پاسخ گوی هزاران تماس مشترکین خود می باشد. اضافه بر مرکز تماس، راه کارهای ارائه شده به این شرکت بعنوان مرکز تلفن کل سازمان مورد استفاده واقع شده است.

آشنایی بیشتر…


مشتریان آوایا - شرکت پتروشیمی مارون
شرکت پتروشیمی مارون

مشتریان آوایا – شرکت پتروشیمی مارون

شرکت پتروشیمی مارون از قطب های اقتصادی کشور بوده و با تولید بیش از 1.1 میلیون تن پلی اتیلن از بزرگترین الفین ها در سطح جهان می باشد.

شرکت پتروشیمی مارون در سال 1377 تاسیس شده و هم اکنون در سه شهر تهران، اهواز و ماهشهر مشغول به فعالیت می باشد.

بعلت وجود دو مجتمع بزرگ در شهرهای اهواز و ماهشهر و ساختمان و ستاد مرکزی در شهر تهران، تعداد کاربران تلفنی بسیار و تراکم وسیع تماس های میان مراکز از اهمیت بسزایی در استفاده مناسب از راه کارهای مخابراتی برخوردار است.

ما طی سال های 1389 و 1390 نسبت به تجهیز نمودن این شرکت با استفاده از راه کارهای مخابراتی آوایا اقدام نموده ایم و هم اکنون یکی از پروژه های بزرگ مراکز مخابراتی آوایا در کشور می باشد.

آشنایی بیشتر …


مشتریان آوایا - شرکت برید سامانه نوین
شرکت برید سامانه نوین

مشتریان آوایا – شرکت برید سامانه نوین

شرکت برید سامانه نوین با سابقه ای نزدیک به 20 سال از پیشتازان صنعت فن آوری اطلاعات در کشور می باشد.

به یقین می توان راه کارهای سازمانی و سیستم های اتوماسیون اداری تولید شده توسط این شرکت را، راه گشای بسیاری از سازمان های کشور در راه رسیدن به بهبود فرآیندهای سازمانی و افزایش بهره وری دانست.

شرکت برید سامانه نوین با داشتن بیش از 1200 مشتری یکی از مهم ترین شرکت های فعال در زمینه IT در ارائه خدمات پشتیبانی می باشد و از آن جا که مشتریان این شرکت به صورت خاص از سازمان های مهم کشور بحساب می آیند، نقش مرکز تماس و سامانه پشتیبانی این شرکت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این شرکت اضافه بر انتخاب مرکز تلفن تحت شبکه آوایا برای استقرار سیستم ارتباطی خود، دارای مرکز تماس آوایا نیز در واحد های مرتبط با خدمات پس از فروش خود می باشد. 

آشنایی بیشتر …


مشتریان آوایا - بانک کشاورزی
بانک کشاورزی

مشتریان آوایا – مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی

بانک کشاورزی با بیش از 80 سال سابقه، یکی از بانک های پیشرو در عرصه بانکداری می باشد، که در کنار ارائه گستره وسیعی از خدمات بانکی و الکترونیکی، دارای تعداد بسیار زیاد و چند ده میلیونی مشتریان است.

وجود این تعداد مشتری در سطح کشور، قطع به یقین ارتباط های بسیاری را میان مشتریان و بانک طلب خواهد نمود.

بر همین اساس بانک کشاورزی در پاسخ به نیازهای مشتریان خود به صورت 24 ساعته از مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی که متشکل از کارشناسان با تجربه بانکی می باشد بهره می برد. این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخ گوی تماس های مشتریان و مردم است.

بدیهی است وجود چنین مرکز ارتباطی که پاسخ گوی نیازهای گستره وسیعی از مشتریان در سطح کشور می باشد، نیازمند پیاده سازی یک مرکز تماس کارآمد و یکپارچه سازی شده با CRM (سیستم مدیریت ارتباط با مشتری) می باشد که این بانک با انتخابی مدبرانه از مرکز تماس آوایا استفاده می کند.

آشنایی بیشتر …


مشتریان آوایا - شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران
شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران

مشتریان آوایا – شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران

شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران با بیش از 40 سال سابقه، از برترین شرکت های مشاور در کشور و حائز رتبه 144 در بین برترین شرکت های مشاور در دنیا می باشد که با حضور برترین مهندسان و متخصصان کشور در زمینه های نیرو، برق، معدن، انرژی، حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر به ارائه خدمات ارزنده مهندسی می پردازد.

این شرکت هم چنین در تعدادی از کشورهای دنیا فعالیت دارد که از جمله ی آن ها می توان به کشور عمان اشاره نمود. بهنگام تغییر مکان این شرکت در تهران و حضور در ساختمان جدید واقع در خیابان عطار، لزوم تامین یک مرکز مخابراتی مدرن و مبتنی بر شبکه موجب انتخاب مرکز تلفن تحت شبکه آوایا گردید.

آشنایی بیشتر …


مشتریان آوایا - موسسه تحقیقات آب
وزارت نیرو – موسسه تحقیقات آب

مشتریان آوایا – وزارت نیرو، موسسه تحقیقات آب

اهمیت آب، این موهبت پروردگار برای سرزمینی که با کمبود منابع آن روبرو می باشد، بر همگان آشکار است. بر همین اساس می توان به اهمیت موسسه تحقیقات آب که از سال 1346 تاسیس شده است پی برد.

عمده فعالیت موسسه تحقیقات آب به امور مطالعاتی و پژوهشی بر روی منابع و امور آب می باشد که البته شامل گستره ی وسیع خدمات، مطالعات، سمینار ها، فعالیت های تحقیقاتی و عملیاتی است.

امروزه این موسسه با داشتن نیروی متخصص و کارآمد و در اختیار داشتن آزمایشگاه ها و تجهیزات حرفه ای به انجام وظابف خود از جمله مدیریت ابرها، تعدیل آب و هوا در سطح منطقه، پروژه های باروری ابرها، تربیت نیروهای متخصص و دیگر اموری که به حفظ منابع آب و بهره وری بیشتر می انجامد مشغول است.

بدیهی است با وجود مراکز مختلف در شهرهای مختلف و وجود ارتباطات پایدار و مستمر میان اعضای این مجموعه لزوم یک سیستم ارتباطی مدرن و مبتنی بر فن آوری شبکه از اهمیت بسزایی برخوردار است. بر همین اساس این موسسه در شهرهای تهران، شیراز، یزد و ساری نسبت به تجهیز مراکز ارتباطی خود با راه کارهای آوایا اقدام نموده است.

آشنایی بیشتر …


ده ها مشتری آوایا وجود دارند که به مرور زمان در این صفحه معرفی خواهند شد.

ادامه دارد ….

.

.

.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *