Avaya Building

آوایا رهبر جهانی در حوزه تلفن های تحت شبکه، مراکز ارتباطی و مراکز تماس

آوایا، یک مبتکر به رسمیت شناخته شده در زمینه ارائه راه کارهای جهانی برای تعامل بیشتر و بهتر در ارتباط با مشتری و تیم های کاری در سراسر دنیا می باشد که با بیش از یکصد سال سابقه در این زمینه بعنوان قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی و راه کارهای ارتباطی بوده و سال های سال با کسب رتبه نخست در زمینه فعالیت خود، موفق به کسب بهترین جایگاه فروش و ارائه خدمات فنی شده است. آوایا با تولید بهترین و مناسب ترین راه کارهای یکپارچه و همگرا در سیستم های ارتباطی، همواره بهترین انتخاب برای شرکت های بزرگ و کوچک بوده است.آوایا با ارائه راه کارهای ارتباطی یکپارچه، تجربه جدیدی را در تعامل بیشتر و بهتر با مشتری به کسب و کارها می دهد تا در رسیدن به بهره وری راه آسان تری را طی نمایند. کسب و کارهای امروزی با استفاده از راه کارهای آوایا می توانند به سرعت با چالش های پیش روی خود در توسعه کسب و کار مقابله کرده و با تجربه جدیدی در استفاده از ابزار های انعطاف پذیر، قابل اعتماد و امن آوایا با سرعتی بی نظیر به تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان، همکاران و شرکای تجاری خود برسند. کاهش هزینه های ارتباطی و منابع انسانی، مدیریت یکپارچه، استقرار آسان و تحرک پذیری از مهم ترین دستاوردهایی است که کسب و کارهای امروزی به سادگی و با استفاده از راه کارهای آوایا بدست خواهند آورد.

آوایا، منتخب بهترین راه کارهای تعامل تیمی

آوایا یک رهبر جهانی در تعامل بهتر تیم با ارائه راه کارهای ارتباطات یکپارچه و فن آوری های مبتنی بر همکاری بهتر تیم است. راه کارهای آوایا به سرعت تیمی یکپارچه و متعهد به تعامل مناسب با در دسترس داشتن مناسب اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن ها میان اعضا فراهم می آورد. نیروی کار امروزی بسیار متحرک و غیر متمرکز می باشد که خواهان برقراری ارتباط از کانال های مختلف و با سرعت بالا می باشد تا بتواند با همکاران خود مستقر در ستاد، شعب و دیگر مکان های راه دور هم گام با سایر افراد مستقر در ستاد اعم از رنجیره تامین و شرکای تجاری با مشتریان در ارتباط باشد. راه کارهای آوایا به توانمند سازی افراد در برقراری ارتباط و همکاری از کانال های مختلف و متنوع کمک شایانی می نماید. کسب و کارهای امروزی بسیار نیازمند چنین راه کارهایی هستند و آوایا بعنوان رهبر جهانی در ارائه چنین راه کارهایی همواره پیشتاز بوده و به کسب و کارها رونق بیشتری می بخشد.

آوایا منتخب بهترین راه کارهای تعامل با مشتریان

آوایا یک رهبر جهانی در بازار مراکز تماس است. ارائه راه کارهای بسیار قابل اعتماد، باهوش و انعطاف پذیر است که می تواند برای کمک به کسب و کارها در ایجاد تجربه های بی نظیر برای مشتریان، کسب وفاداری مشتریان و کاهش هزینه های رقابتی موثرتر مناسب باشد. آوایا کمک می کند که سازمان ها به یک خدمات دهنده قوی و غنی به مشتریان تبدیل گردند تا ضمن ایجاد یک روابط پایدار با مشتری به درک بهتری از نیازهای مشتری دست یابند و تجربه بهتری را برای مشتری ایجاد نمایند و این با نخستین تماس مشتری به یک قرارداد قطعی میان مشتری و سازمان تبدیل خواهد شد. راه کارهای مبتنی بر تعامل با مشتری آوایا، با ایجاد کانال های ارتباطی مختلف، سرویس دهی هوشمند و ارتباطات فعال، تجربه های شیرینی را برای مشتریان فراهم می آورد. اضافه بر این ها نیروی کار گسترده و غیر متمرکز، تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی مبتنی بر گزارش های کاربردی به سازمان ها یک بینش بهتر در سود آوری و حفظ مشتریان می دهد. راه کارهای مبتنی بر تعامل بهتر با مشتری آوایا، یک تعامل بزرگ در ارتباط با مشتری بوده که به سوددهی کسب و کار ها کمک می کند.

 آوایا، بهترین ارائه دهنده راه کارها و تجهیزات شبکه

آوایا با ارائه طیف گسترده ای از محصولات و راه کارهای شبکه مبتنی بر فن آوری های متفاوت به شکلی ساده، موثر و انعطاف پذیر با ابزارهای مختلفی به صورت سیمی و بدون سیم بهترین انتخاب برای مراکز داده و سازمان ها می باشد که علاوه بر فراهم نمودن زیر ساخت شبکه سازمان ها به توسعه کسب و کار آن ها با فراهم نمودن مدیریت ساده و ایجاد شبکه ای پایدار برای رسیدن به عملکرد مطلوب و بهینه در حوزه کسب و کار آن ها کمک می کند. آوایا پیشرو در ارائه راه کارهای شبکه مبتنی بر معماری های نوین شبکه های کامپیوتری بوده که با کاهش هزینه های اجرایی و عملیاتی موفق به کسب رتبه نخست جهانی در ارائه راه کارها و تجهیزات شبکه در جهان شده است.

آوایا، برگزیده بهترین ارائه دهنده خدمات به مشتریان

آوایا برنده جایزه جهانی بهترین خدمات دهنده به مشتریان با در اختیار داشتن بهترین شبکه مشاوره دهنده به مشتریان، مدیریت مبتنی بر تعامل با مشتری و تیم خدمات دهنده و با برون سپاری بخشی از خدمات با نظارت یکپارچه بر نوع خدمات ارائه شده و حفظ کیفیت آن ها می باشد که موجب کاهش ریسک و کاهش هزینه های نگهداری برای مشتریان خود شده است. خدمات پشتیبانی آوایا در بیش از 30 شعبه رسمی در سراسر دنیا  و ارائه خدمات شایسته به بیش از دو میلیون درخواست در سال، با 16 زبان متفاوت  و در بیش از 50 کشور دنیا بعنوان برترین ارائه دهنده خدمات در دنیا شناخته شده است. کارشناسان خدمات پشتیبانی آوایا موفق به انجام 83% از خدمات درخواست شده مشتریان در کمتر از 1 ساعت از طریق چت یا راهنمایی های وب سایت های آوایا شده اند. آوایا با ارائه راه کارهای پشتیبانی موثر در ارتباط سریع با نیروهای انسانی آن لاین بستر مناسب و قابل اعتمادی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم آورده است.

حقایق کلیدی آوایا

استخدام بیش از 13000 نفر نیروی متخصص در سراسر جهان

ثبت بیش از 5400 اختراع در سطح جهان و در انتظار بودن ثبت اختراع بسیاری از نرم افزارهای کاربردی در سال جاری

ثبت بیش از 20131 اختراع در اداره ثبت اختراعات ایالات متحده آمریکا

کسب رتبه 136 جهانی در حوزه اختراعات

در اختیار داشتن بیش از 11000 شرکای تجاری در سراسر جهان

آوایا منتخب صنعت

آوایا همواره بعنوان یک رهبر در صنعت و فن آوری توسط زبده ترین کارشناسان دنیا انتخاب شده است که بعنوان رهبر در شاخه های زیر شناخته می شود:

رتبه 1 صنعت سیستم های مخابراتی در سراسر دنیا – 1

رتبه 1 ارائه راه کارهای مراکز تماس در سراسر دنیا – 2

رتبه 1 ارائه سیستم های پیام رسان یکپارچه – 3

رتبه 1 ارائه مراکز تلفن و تماس ویژه بازارهای کوچک و متوسط – 4

رتبه 1 ارائه خدمات پشتیبانی در حوزه صدا – 5

رهبر جهانی بازار سیستم های ارتباطی یکپارچه – 6

رهبر جهانی بازار مراکز تماس – 7

پیشرو در ارائه تجهیزات و راه کارهای شبکه – 8

1. Dell’Oro Group, Enterprise Telephony Report, 4Q13, February, 2014

2. Gartner, Inc., Market Share, Contact Centers Worldwide, 2013, March, 2014

3. T3i Group, InfoTrack for Converged Applications, Full Year 2013, Messaging, May, 2014;

4. Dell’Oro Group, Enterprise Telephony Report, 4Q13, February, 2014

5. Intellicom Analytics, Lifecycle Services Market Dashboard, 4Q13, June, 2014

6. Gartner Magic Quadrant for Unified Communications, Bern Elliot and Steve Blood, August 2014

7. Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure Worldwide, Drew Kraus et al., May 2014

8. Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure, Tim Zimmerman et al., June 2014.

دریافت فایل آوایا در یک نگاه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *