Attention: We are not a Avaya partner
Attention: We are not an Avaya partner

نماینده آوایا – نمایندگی آوایا

پرسش: نماینده آوایا در ایران یا نمایندگی آوایا در ایران کیست؟

پاسخ به این پرسش همواره برای مشتریان مهم است. بدیهی است که همواره همه مشتریان خواهان دریافت کالای اصل و خدمات خوب هستند. ولی آیا آوایا در ایران نمایندگی دارد؟ آیا در ایران شرکتی هست که نماینده آوایا باشد؟

پاسخ رک و بی پرده به همه مشتریان در ایران این است: خیر به هیچ عنوان

ولی توضیح آن بدین شرح است: ممکن است نگاه هم وطنان ما به سوی تحریم ها برگردد، ولی مسئله اصلی این است که وجود تحریم های ایران به تنهایی دلیل پاسخ منفی نیست، بلکه آوایا (AVAYA) بر خلاف بسیاری شرکت های اروپایی و آسیایی شبکه همکاری به صورت نمایندگی و بخصوص نمایندگی انحصاری ندارد، بلکه در تمام دنیا شرکت هایی که با آوایا (AVAYA) کار می کنند به نام همکار تجاری شناخته می شوند که البته متناسب با توان فنی و تجاری رتبه های مختلفی دارند، مثلاً یک همکار تجاری رتبه پلاتینیوم یا همکار دیگری رتبه گلد دارد و البته رتبه های دیگری هم وجود دارد، هر یک از این رتبه ها ملاک گستره فعالیت و دامنه ارائه خدمات فروش و پس از فروش است و همواره توسط شرکت آوایا (AVAYA) به طور بسیار جدی نظارت می شوند و حتی محدوده فعالیت تجاری آن ها نیز توسط آوایا (AVAYA) تعریف می شود، بعبارتی هر یک حوزه فعالیت مشخصی دارند. بعنوان مثال در شهر نیویورک، شرکت آوایا (AVAYA) در حدود 350 همکار دارد که هر یک در حوزه مشخصی فعالیت می کنند.

نکته مهم دیگر این است که در ساختار شرکت آوایا (AVAYA) همکاری نیابتی هم وجود ندارد، بعبارتی هیچ شرکتی در سراسر دنیا نمی تواند از یک همکار تجاری آوایا (AVAYA) نمایندگی فعالیت در حوزه محصولات و خدمات آوایا (AVAYA) را اخذ نماید.

نماینده آوایا (AVAYA) در ایران یا نمایندگی آوایا (AVAYA) در ایران نداریم، آیا معنی آن این است که نمی توانیم محصولات و خدمات آوایا را در ایران دریافت کنیم؟ پاسخ این است که به صورت رسمی و با حمایت و نظارت شرکت آوایا (AVAYA)، خیر. ولی همان طور که بسیاری از کالا های موجود در بازار به صورت رسمی وجود ندارند و فعالیت آن ها نیز تحت پوشش و نظارت شرکت اصلی نیست ولی در کشور ما وجود دارند و بسیاری از آن ها نیز به خوبی ارائه و پشتیبانی می شوند، بخصوص این که در زمینه شبکه و مخابرات این مسئله بیشتر به چشم می آید در مورد آوایا (AVAYA) هم چنین است و چندان جای نگرانی نیست و مشتریان می توانند با کمی تحقیق و بررسی در سابقه شرکت های ارائه دهنده، اعتماد کنند.

تقریباً نزدیک به هفت سال است که محصولات آوایا به ایران وارد شده است و در حدود نزدیک به ده شرکت در این زمینه فعالیت کرده اند و یا هم چنان فعالیت می کنند، ولی تعداد متخصصان آن در کشور مشابه سایر محصولات نیست و تقریبا تعداد کمی در این زمینه فعال هستند، ولی خدا را شکر پروژه های بسیار زیادی در این زمینه انجام شده که با سابقه خوبی هم همراه بوده است.

مالک معنوی و مادی این سایت، متولی و نخستین فردی بوده است که به صورت جدی و حرفه ای در این زمینه از ابتدا فعالیت کرده و صدها پروژه موفق به انجام رسانده است و تقریباً 99% از همه افرادی که در زمینه محصولات آوایا (AVAYA) در ایران فعالیت می کنند توسط این فرد آموزش دیده و مشغول به کار شده اند، که حال برخی از آن ها به صورت مستقل یا در همکاری با سایر شرکت ها فعالیت می کنند که البته همگی از توان خوبی برخوردار هستند و مشتریان در ایران می توانند به آن ها اعتماد نمایند. بدیهی است این تعداد در آینده روز به روز افزایش یافته که در گسترش این بازار سهم خواهند داشت. از آن جا که محصولات آوایا (AVAYA) بسیار با ارزش و کارآمد هستند و همان طور که سال ها رتبه نخست را در سراسر دنیا داشته اند، در ایران هم با ارائه طرح های درست و خدمات شایسته توسط شرکت های ایرانی دست خواهند یافت و مشتریان ارزشمند ایرانی با انتخاب محصولات آوایا (AVAYA) نه تنها خرید ندارند بلکه یک سرمایه گزاری با ارزش برای رشد کسب و کار خود و افزایش بهره وری خواهند داشت. فقط به جهت مسئولیتی که بر حسب سال ها تلاش در این زمینه احساس می کنیم، از مشتریان گران قدر ایرانی می خواهیم که نسبت به شناخت شرکت ارائه دهنده محصولات یا خدمات آوایا (AVAYA) و تیم های اجرایی جدیت داشته باشند. سابقه خوب و دارا بودن تیم های قوی در این زمینه کافی است و عنوانین دروغین نماینده آوایا (AVAYA) در ایران یا نمایندگی آوایا (AVAYA) در ایران صرفاً یک شعار تبلیغاتی بوده و نمی تواند ملاک کیفیت ارائه کالا و خدمات باشد.


gartner_magic_quadrant_2015آوایا رهبر جهانی سیستم های ارتباطی یکپارچه در سال 2015 به انتخاب گارتنر

سانتا کلارا، کالیفرنیا، خبر حضور آوایا در بخش رهبران جهانی مراکز ارتباطی یکپارچه به انتخاب موسسه علمی و تحقیقاتی گارتنر را اعلام کرد. موسسه بین المللی و تحقیقاتی گارتنر با ارزیابی هایی که بر اساس توانایی ها و قابلیت ها میان بزرگترین ارائه دهنده های راه کارهای مشابه انجام می دهد، رهبران بازار را انتخاب کرده و در گزارش های سالانه خود اعلام می کند. بر اساس گزارش گارتنر ارائه دهندگان تجهیزات ارتباطی که محصولات خود را با ویژگی ها و قابلیت های خاص و بر اساس پاسخ گویی به نیاز مشتریان، با ارائه خدمات پشتیبانی مناسب تولید می کنند و سهم بسیاری در بازارهای جهانی دارند، بعنوان رهبران آن بازارها و راه کارها شناسایی می نماید. موسسه بین المللی گارتنر بر اساس ارزیابی های انجام شده بر روی دو محصول آوایا آی پی آفیس و آوایا آی پی آفیس سلکت انجام داده است به این نتیجه رسیده است که هر دو محصول می توانند بر روی یک سرور اجرا شده و قابلیت هایی مانند ارتباطات یکپارچه جامع از قبیل، صدا، تصویر، پیام رسانی، چت، کنفرانس تحت وب، ویدئو کنفرانس و تحرک پذیری را ارائه نمایند. نکته مهم این است که هر دو محصول با کاهش خطرات امنیتی، افزایش کیفیت و انعطاف پذیری سیستم های کنفرانسی شناخته شده است. همچنین با همکاری پیش آمده میان دو شرکت آوایا و گوگل و پدید آمدن یک ابر پلت فرم برای دستیابی آسان تر اپراتورهای مرکز تماس، امکانات بیشتری در اختیار مشتریان قرار گرفته است. به همین دلیل آوایا بعنوان رهبر راه کارهای ارتباطی یکپارچه انتخاب شده است و نکته مهم تر این است که آوایا طی شش سال متوالی موفق به کسب این افتخار می شود.

1394/03/01


avaya_google

همکاری آوایا و گوگل در راه کارهای مراکز تماس برای کسب و کار ها 

روزانه صدها هزار نفر در دنیا در شرایط مختلف، در منزل، در محل کار، اتومبیل، مترو یا در هر محل دیگری حتی بهنگام پیاده روی روزانه در شرکت های بسیاری در حال دریافت خدمات می باشند، پس در این شرایط هزاران اپراتور مرکز تماس در محل کار خود نشسته و به مشتریان یا مشترکین خود پاسخ می دهند. در همین راستا شرکت های ارائه دهنده خدمات مراکز تماس، ابزارهای گران قیمتی را فراهم می کنند تا اپراتورهای مرکز تماس بتوانند پشت میز کار خود به مشتریان سرویس دهند. حال آن که بسیاری از این ابزارها اگر چه تبلیغات خود را بر پایه انعطاف پذیری می گذاشتند، اما به واقع انعطاف پذیری آن ها محدود بود. اکنون در یک همکاری مشترک میان دو ابر قدرت در زمینه های مختلف، یک محصول ایده آل به بازار روانه شده است. دو شرکت آوایا و گوگل، اقدام به تولید یک اپلیکیشن برای گوگل کروم نموده اند که خود یک ابزار ایده آل برای اپراتورهای مراکز تماس آوایا می باشد. این طراحی انعطاف پذیری مراکز تماس آوایا را به اوج رسانده است. آوایا با راه اندازی یک عامل وب آر تی سی فعال در گوگل کروم اجازه می دهد تا اپراتورهای مرکز تماس در هر نقطه ای به سادگی به مراکز تماس متصل شده و بدون هیچ گونه فوت وقت و بدون دانلود هیچ ابزاری و به صورت بهنگام به ارائه خدمات به مشتریان بپردازند، به گونه ای گویی در محل کار خود نشسته اند. این ارتباط از طریق یک بستر امن ایجاد شده و به اپراتور مرکز تماس اجازه می دهد فقط با داشتن یک ابزار ساده خود را به تیم پاسخ گویی مرکز تماس آوایا اضافه نماید و به مشتریان این نوید را می دهد که همواره هستند کسانی که به خواسته های ایشان پاسخ بدهند.

دسترسی ساده و سریع تر به مرکز تماس برای اپراتورها

افزایش تحرک و انعطاف پذیری در نیروی انسانی

کاهش هزینه های ارائه خدمات به مشتریان

کمترین دستاوردهای این همکاری مشترک میان دو شرکت آوایا و گوگل می باشد.

دانلود فایل مرتبط با خبر

1394/01/27

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *