Avaya_insurance_hero_www_parsakousha_irکمک به شرکت های بیمه در بهبود وفاداری مشتریان، تامین پیش نیاز های قانونی و کاهش هزینه ها

تسهیل رسیدگی به مطالبه های  مشتریان حل سریع تر مطالبات و ارائه تجارب برتر برای مشتریان

آمادگی برای موارد غیر قابل انتظار از طریق راه کارهای ارتباطی هوشمند که  قابلیت های لازم برای موارد اضطراری را فراهم می آورند.

تبدیل زمان انتظار پاسخ گویی به تماس ها به فرصت های بازاریابی از طریق ارائه پیام های بازاریابی، امکان Call Back و خدمات اختیاری همچون یادآوری زمان تسویه حساب

پیروی از مقررات راه کارهای مربوط به صندوق صوتی و ضبط مکالمات آوایا به شما در پیروی از مقررات مربوط به ضبط مکالمات و گزارشگیری کمک می کند.

آوایا منتخب برترین شرکت های بیمه در سراسر دنیا می باشد.


 Avaya_Insurance_feature_www_parsakousha_ir

خلق تجارب شخصی برای مشتریان
خواسته ها و انتظارات مشتریان به طور مداوم در حال تغییر است. ما می توانیم به شما در برآورده ساختن آنها از طریق ابزارهای گوناگون اعم از نرم افزارهای تلفن های همراه تا کانال های سلف سرویس و ابزارهای رسانه ای اجتماعی کمک کنیم.

افزایش بهره وری و سودآوری
فناوری مرکز تماس آوایا ابزارهای لازم برای کاهش زمان انتظار، بهبود زمان رسیدگی به مطالبات مشتریان و خودکار سازی فرصت های فروش و بازاریابی در اختیار شما قرار می دهد.

جذب و حفظ مشتریان بیشتر
راه کارهای ارتباطی چند کانالی و حساس به متن ما سبب تسهیل عملیات بانکی و افزایش وفاداری مشتریان می شوند.


Call Center Employee Working on Computerرسیدگی به دعوی مشتریان:  راه کارهایی برای کاهش هزینه ها و افزایش مزیت رقابتی

چنانچه بخش رسیدگی به دعوی در مکان های مختلفی باشد، تسهیل معماری ارتباطی شرکت می تواند موجب صرفه جویی در هزینه و بهبود کارآیی گردد. با پلتفرم Avaya Aura می توانید نرم افزارها و سخت افزارهای کاری خود را یکپارچه سازید و  هزینه های عملیاتی و مدیریت فناوری های اطلاعاتی خود را کاهش دهید. تسهیل مدیریت دعوی و بهبود خدمات مشتری از طریق افزایش مهارت و دانش تیم از دیگر مزایای این پلتفرم می باشد.

مطالعه و آشنایی بیشتر …

منبع: www.avaya.com (تغییراتی در مطالب بر اساس نیازهای بومی اعمال شده است.)