ایجاد مشتریان مادام العمر

ایجاد وفاداری و افزایش سودآوری هم زمان با کاهش هزینه ها، پیچیدگی و ریسک

مشتریان خود را بشناسید

راه کارهای مراکز تماس آوایا شما را قادر به استفاده از قدرت داده ها جهت ارائه تجارب شخصی و مشارکتی می سازد.

کاهش ریسک و افزایش وفاداری

امکانات و قابلیت های امنیتی  آوایا به شما کمک می کند تا از مشتریانتان حفاظت کنید، خدمات بهتری به آنان ارائه و رضایت آنان را افزایش دهید.

افزایش سودآوری

ما می توانیم به شما در کنترل هزینه ها، کاهش تخلفات مربوط به گرفتن وام و افزایش بازگشت سرمایه کمک کنیم.

همکاری با یک رهبر قدرتمند

41 بانک از 50 بانک برتر دنیا، از راه کارهای ارتباطی آوایا استفاده می کنند. کسب و کار شما نیز می تواند از تکنولوژی پیشتاز، تخصص و پشتیبانی ما بهره مند گردد.


Avaya_FinancialServicesBanking_www_parsakousah_irخلق تجارب شخصی برای مشتریان

خواسته ها و انتظارات مشتریان بانکی به طور مداوم در حال تغییر است.

ما می توانیم به شما در برآورده ساختن آنها از طریق ابزارهای گوناگون اعم از نرم افزارهای تلفن های همراه تا کانال های سلف سرویس و ابزارهای رسانه ای اجتماعی کمک کنیم.

افزایش بهره وری و سود آوری

تقویت کارآیی، خدمات و ارزش از طریق تحلیل بلادرنگ مرکز تماس

جذب و حفظ مشتریان بیشتر

راه کارهای ارتباطی چند کانالی و حساس به متن ما سبب تسهیل عملیات بانکی و افزایش وفاداری مشتریان می شوند.


 Avaya_FinancialServicesBanking_module1_www_parsakousha_irاستفاده از راه کار های  سیار و مبتنی بر وب  جهت ایجاد روابط بلند مدت و سودآور با مشتریان

آیا می دانید که تا سال 2016 یک بیلیون مشتری تلفن هوشمند خواهند داشت؟ مشتریان بانکی شما می خواهند که از طریق وسایل الکترونیکی خود  و به روش مورد علاقه شان با شما در ارتباط و تعامل باشند. عدم توانایی شما در تامین این نیاز سبب نارضایتی مشتریان و از دست دادن کسب و کارمی شود. آوایا به شما در ارائه خدمات سیار و آنلاین ایمن و راحت با استفاده از فناوری های نوین کمک می کند.

مطالعه و آشنایی بیشتر …


منبع: www.avaya.com (تغییراتی در مطالب بر اساس نیازهای بومی اعمال شده است.)