تلفن تحت شبکه آوایا

AvayaIPOffice500Platform_IPPBX
Avaya IP Office 500 Platform

کسب و کار بهتر با آوایا آی پی آفیس

Avaya IP Office 500 Platform

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط و سازمان های چند شعبه ای با این پرسش مواجه هستند. آیا کارکنان و مشتریان می توانند در هر مکانی حضور داشته باشند. امروزه هر مکانی مانند صندلی هواپیما یا پیشخوان آشپزخانه می تواند یک دفتر کار محسوب شود. قابلیت های وسایل الکترونیکی سیار بر کسی پوشیده نیست و  نیروی کار با سرعتی بسیار بالا در حال تغییر و حرکت است.

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) شما را قادر به پاسخگویی سریع و به اشتراک گذاری اطلاعات در هر زمان و مکان و با هر وسیله ای نموده و شکل جدیدی از ارتباطات را برایتان فراهم می سازد. شما از قدرت سیستم ارتباطات همگرا که مخاطبان، مشتریان و شرکای شما را بهم متصل می سازد، بهره مند خواهید گشت. استفاده از آن در عین پیشرفته بودن سیستم، بسیار آسان است. به راهتان ادامه دهید و رشد کنید. آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) دارای قابلیت تعامل با بیش از 2500 کاربر در یک یا چند مکان می باشد.

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با ارائه راه حلی جامع و یکپارچه مشتمل بر برنامه کاربردی تلفنی، ویدئویی، سیار، مراکز تماس، شبکه، امنیت و سرویس های جاری شما را قادر به دستیابی به مزیت رقابتی می سازد. با حداقل ها به بیشترین ها دست خواهید یافت، افزایش سود بدون افزایش هزینه ها و بهبود عملکرد را برایتان به ارمغان می آورد.


Avaya IP Office 500 and ATM and Phone Modules
Avaya IP Office 500 Control Unit and Modules

– آوایا آی پی آفیس، مرکز تلفن تحت شبکه مناسب برای 2 تا 1000 کاربر

– آوایا آی پی آفیس، مرکز تلفن تحت شبکه مناسب برای 2 تا 612 خط شهری آنالوگ

– آوایا آی پی آفیس، مرکز تلفن تحت شبکه مناسب برای 1 تا 24 خط E1

– آوایا آی پی آفیس، مرکز تلفن تحت شبکه مناسب برای 2 تا 32 شعبه یکپارچه

آوایا آی پی آفیس، مرکز تلفن تحت شبکه مناسب برای 2 تا 150 نفر Agent


AP01آوایا آی پی آفیس، راه کاری برای رسیدن به نیروی کار انعطاف پذیر تر –

آوایا آی پی آفیس، راه کاری ساده، توسعه پذیر و مناسب برای همه زمان ها –

آوایا آی پی آفیس، پیشنهادی انعطاف پذیر برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط –

آوایا آی پی آفیس، ابزاری ایده آل برای یکپارچه سازی شعب سازمان های بزرگ –


آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با قابلیت توسعه پذیری تا 1000 کاربر در 1 تا 32 مکان مختلف برای کسب و کارهای متوسطی که خواهان ارتباطات موثر و قدرتمند هستند، مناسب می باشد. آوایا آی پی آفیس به دلیل داشتن هزینه کلی مالکیت پایین در صنعت پیشتاز بوده و به دلیل توانایی در توسعه پذیری و پیشرفته بودن منحصر بفرد می باشد. آوایا آی پی آفیس برای کسب و کارهای کوچک رو به متوسط، ساده ترین، برترین و قدرتمند ترین راه کار است. ابزار های ایده آل برای پیاده سازی مراکز تماس و ارتباطات یکپارچه با پیشرفته ترین و کاربردی ترین ابزار های مورد نیاز می باشد. پیشنهادی ایده آل برای بازارهای کوچک و رو به متوسط با راه کاری آسان و مطمئن، آن چیزی است که آوایا آی پی آفیس به شما هدیه داده است. سازمان های دارای شعبه های متعدد همواره از هزینه های بالا و پیچیدگی ارتباطات میان اعضای خود رنج می برند. آوایا آی پی آفیس با استفاده از ابزارهای متنوعی که برای یکپارچه سازی شعب در اختیار سازمان ها قرار می دهد، اضافه بر کاهش هزینه های ارتباطی موجب سهولت در برقراری ارتباط میان اعضای سازمان شده و با حذف فاصله ها و سرعت بخشیدن به ارتباطات میان اعضا، گامی بزرگ را برای رسیدن به بهره وری بیشتر برای سازمان ها فراهم می سازد.


AP02

راه حل های مشارکتی آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) افراد با استعداد را گرد هم آورده و سبب تشکیل تیم های ویژه برای مشارکت سریع تر، تصمیم های هوشمندانه تر و نتایج بهتر می شود. امروزه توانایی برقراری ارتباط در هر زمان و با هر وسیله الکترونیکی امری حیاتی است و آوایا آی پی آفیس از طریق تجمیع مشارکت افراد در یک سطح کلی جدید مهم ترین فاکتورهای کسب و کار که عبارتند از مسئولیت پذیری، دسترسی و بهره وری را برآورده می سازد. آوایا آی پی آفیس بر متحد ساختن قدرت جمعی و ارائه آن به بهترین شکل توجه دارد.

آوایا آی پی آفیس در کنار حفظ امنیت به سهولت با معروف ترین وسایل هوشمند یکپارچه شده و صرفنظر از مکان حرکت کارمندان قابلیت های کامل ارتباطات رومیزی را برای آنان فراهم می سازد. این امر سبب افزایش بهره وری کارمندان و صرفه جویی در کسب و کار از طریق کاهش تعداد وسایل الکترونیکی سیار شرکت می شود.

انعطاف پذیری در سیار بودن و ارائه ارتباطات کامل رومیزی برای وسایل الکترونیکی هوشمند مانند آی فون و اندروید


AP03

آوایا آی پی آفیس، قادر به ارائه ویدئو کنفرانس از طریق تلفن های نرم افزاری، نرم افزارهای ویدئویی سیار و اتاق کنفرانس به منظور افزایش بهره وری می باشد.

آوایا آی پی آفیس، قادر به برقراری تماس های ویدئویی با کیفت بالا میان همکاران، شرکا و مشتریان در هر مکان و با استفاده از هر وسیله متحرک مجازی شامل تلفن های هوشمند و تبلت می باشد.

آوایا آی پی آفیس راه حل های ویدئویی قدرتمند، ساده و با کاربرد آسان ارائه داده است. راه حل های آوایا آی پی آفیس Power User و Teleworker که برای تلفن های نرم افزاری و با کیفیت HD ارائه شده است، امکان مشارکت ویدئویی نقطه به نقطه را تا شش کاربر میسر می سازد.

کاربران می توانند برنامه های کاربردی آوایا آی پی آفیس را به سادگی بر روی گوشی تلفن هوشمند خود، تبلت و کامپیوترهای شخصی دانلود و نصب نمایند و از مشارکت های ویدئویی در حین حرکت بهره مند شوند.


پایان نگرانی های رو به رشد

سرمایه گذاری در آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office)، سرمایه گذاری در یک راه حل مقرون به صرفه می باشد که شما می توانید در حین حفظ سرمایه های خود ظرفیت ها و قابلیت های جدیدی بدان بیفزایید و آن را رشد و توسعه دهید.  می توانید از برنامه های کاربردی  سیستم های تلفنی ساده و مقدماتی تا کنفرانس های ویدئویی پیشرفته و برنامه های کاربردی سیار و مراکز تلفن بهره گیرید و به هر مکانی که انتقال می یابید آوایا آی پی آفیس را با خود به همراه داشته باشید. آوایا آی پی آفیس را می توانید راه کاری هوشمند برای توسعه کسب و کار خود بدانید.

مشارکت ویدئویی قدرتمند

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) دارای مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی ها برای افزایش و تقویت مشارکت شما می باشد به عنوان مثال دارای دو پل کنفرانس ویدئویی 64 نفره بوده که سبب افزایش مشارکت افراد و صرفه جویی در هزینه ها می شود. آوایا آی پی آفیس دارای امکان ضبط مکالمات و توزیع خودکار تماس ها، برنامه های کاربردی ویدئویی رومیزی، سیار و تلفن های نرم افزاری، بستر ارتباطی مبتنی بر پروتکل سیپ که موجب کاهش هزینه های ماهیانه تماس ها می شود، راه حل های کاربردی متنوع، ویدئو کنفرانس، برنامه های کاربردی سیار و قابلیت گزارش گیری از مرکز تلفن می باشد. بدیهی است که آوایا آی پی آفیس سبب تقویت مشارکت می شود.

ارتباط مناسب با افراد

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با برنامه های کاربردی شما از قبیل مایکروسافت اوت لوک، مایکروسافت لینک و نرم افزارهای سی آر ام به منظور افزایش کارایی ارتباطات رومیزی یکپارچه می گردد و صدها  نرم افزار متفرقه نیز برای کاربران در دسترس می باشد. شما می توانید  با استفاده از نرم افزارهای های رومیزی دلخواه خود، تنها با یک کلیک شماره گیری نمایید، حضور همکاران را چک کنید و مخاطبان و رویدادهای تقویمی خود را سینک نمائید. آوایا آی پی آفیس باعث افزایش سرعت  و هوشمندی مشارکت شما می شود.

حفظ سرمایه، نوآوری، معماری انعطاف پذیر تر

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) سرمایه گذاری هوشمند با هزینه کلی مالکیت پایین است که از نوآوری و توسعه ظرفیت ها و قابلیت نصب آسان نرم افزارها پشتیبانی می کند.

حفظ سرمایه

سرمایه گذاری بر روی آوایا آی پی آفیس سرمایه گذاری بر روی یک راه حل ماژولار، توسعه پذیر و مقرون به صرفه است که می توان با توجه به نیازها و ویژگی ها، ظرفیت های لازم را بدان افزود. با ارتقا سیستم فعلی خود که  تا شصت در صد صرفه جویی بعمل می آید. تلفن های تحت شبکه شرکت آوایا با استفاده از سوئیچ های بدون خنک کننده اترنت سبب هشتاد در صد صرفه جویی  در برق می شوند.

نوآوری

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با تامین دقیق نیازهای شما باعث بیشینه سازی بهره وری و افزایش سودآوری می گردد. شما می توانید در مواقع نیاز قابلیت های آن از قبیل کنفرانس صوتی و ویدئویی، توزیع خودکار تماس و گزارش گیری را فعال ساخته و از آنها استفاده نمایید.

معماری انعطاف پذیر تر

با یکپارچه سازی نرم افزارهای رومیزی  از قبیل مایکروسافت اوت لوک و سی آر ام با آوایا آی پی آفیس سطح بالاتری از مشارکت در کسب و کار میسر می شود. آوایا آی پی آفیس با بیش از 300 نرم افزار متفرقه مورد تائید شرکت آوایا سازگار است. علاوه بر این انعطاف پذیری آن در ترکیب با فن آوری های متفاوت مانند آی پی، دیجیتال، آنالوگ و غیره به شما امکان انتخاب زیرساخت مناسب با نیازهای ارتباطی و بودجه تان را می دهد.


 AvayaThePowerOfWe

نسخه های متعدد آوایا آی پی آفیس

در هر نسخه جدید امکانات و ویژگی های جدیدی به نسخه پیشین افزوده می شود. این نسخه ها به منظور رفع نیاز کاربران برای برخورداری از ارتباطات یکپارچه ایجاد شده اند.

Essential Edition

شامل: صندوق پست صوتی با 2 تا 6 پورت فعال که ویژگی های زیر را در بر خواهد داشت

– ایجاد صندوق پست صوتی برای همه کاربران

– تنظیم و برنامه ریزی منشی خودکار برای گردش ساده تماس های ورودی

– تعریف دفترچه تلفن، گروه های تماس و شماره گیری سریع به همراه امکان جستجوی آسان

Preferred Edition

– علاوه بر دارابودن تمامی ویژگی های ویرایش پیشین، شامل قابلیت های زیر می باشد

– سیستم کنفرانس تلفنی

– گردش خودکار تماس ها، تعریف گردش تماس چند سطحی جهت اطمینان از انتقال تماس به مناسب ترین فرد

– ضبط مکالمات در صندوق پست صوتی به صورت خودکار و یا متناسب با تنظیماتی که برای تماس های ورودی و خروجی توسط کاربر انجام شده است در زمان نیاز، یا به صورت دستی و با استفاده از تعریف یک کلید

– قابلیت برنامه ریزی سیستم با در اختیار داشتن رابط گرافیکی انجام تنظیمات دلخواه بر روی گردش تماس ها با دسترسی آسان و سریع جهت پاسخگویی به نیازهای کسب و کار ها

– امکان ارتباط با نرم افزارهای سازمان با قابلیت یکپارچه سازی

Advanced Edition

– ضمن دارابودن تمامی امکانات دو نسخه پیشین شامل ویژگی های زیر می باشد

– امکان نظر سنجی از مشتریان و افزایش بهره وری با استفاده از یک رابط یکپارچه

– امکان ضبط مکالمات با استفاده از یک فضای اختصاصی و امکان دسترسی آسان به فایل های ضبط شده به همراه قابلیت جستجو و گوش دادن به مکالمات ضبط شده در صورت نیاز

– قابلیت دسترسی به اطلاعات، پیگیری سفارش های ثبت شده و یکپارچه سازی سیستم سرویس دهی به مشتریان با اتصال و متمرکز نمودن سیستم تلفنی و نرم افزار های خدمات مشتریان

– قابلیت اتصال مستقیم مشتریان به اطلاعات مورد نیاز و پیگیری سفارش ها، امکان پیگیری و نظر سنجی مشتریان فقط با شنیدن پیغام های ضبط شده بر روی صندوق پست صوتی

– امکان ارتباط با بانک های اطلاعاتی

– امکان توسعه سیستم از طریق رابط برنامه نویسی


 انواع کاربران در آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office)

نوع کاربران بر اساس قابلیت ها و توانمندی هایی که در اختیار ایشان قرار می گیرد، تعیین می گردد. به طور کلی انواع کاربران به شرح زیر برای یک مرکز وجود خواهد داشت.

Office Worker

قابلیت ارائه سرویس های هوشمند و مناسب در محل سازمان

– قابلیت کنترل تلفن ها و گوش دادن به پیام های صوتی، با استفاده از یک نرم افزار واسط

– قابلیت مشاهده وضعیت هر کدام از کاربران

– استفاده از سیستم پیام رسان فوری برای پاسخ دهی سریع تر به وظایف

– کنترل سیستم کنفرانس تلفنی از پشت میز کار

– دریافت پیام های صوتی از طریق ایمیل

Mobile Worker

قابلیت ارائه سرویس های مؤثر در حال جابجایی و حرکت

– تعریف شماره داخلی بر روی یک گوشی سیار و توانایی کنترل تماس ها در خارج از سازمان

– توانایی پاسخ دهی به تماس های وارد شده در تمامی شعبه های سازمان

– امکان جابجایی در سراسر فضای سازمان با وجود یک بستر بی سیم

Tele Worker

قابلیت ارائه سرویس های مؤثر از هر مکانی  – واقع در خارج از سازمان

– امکان دسترسی از طریق تعریف یک شماره و امکان کنترل تماس ها از تلفن سیار

– مشاهده، شماره گیری و پاسخ گویی به همه تماس ها چه در داخل شرکت و چه از طریق دسترسی راه دور

– کاهش هزینه تماس به هنگام سفر

– قابلیت مشاهده و کنترل تماس ها از طریق یک کامپیوتر متصل به سرویس اینترنت

Power User

امکان ارائه سرویس های مؤثر از هر مکان

– شامل تمامی ویژگی های مربوط به کارمندان مقیم، کارمندان سیار و کارمندان غیر مقیم می باشد

– دسترسی از طریق یک شماره با قابلیت کنترل تماس ها از طریق تلفن سیار

– استفاده از تلفن داخل سازمان به هنگام حضور در سازمان

– امکان ایجاد یک کنفرانس تلفنی

– مشاهده، شماره گیری و پاسخ گویی به همه تماس ها چه در داخل شرکت و چه از طریق دسترسی راه دور

– کاهش هزینه تماس به هنگام سفر

Receptionist

امکان ارائه سرویس های مؤثر از هر طریقی با قابلیت پاسخ دهی به تماس گیرنده ها در هر بخش از سازمان

– رابط کاربری نرم افزاری برای پاسخ دهی سریع به تماس ها با قابلیت مشاهده وضعیت مکالمه تمامی کاربران

– امکان مدیریت تماس ها در هر کدام از شعبه های سازمان با قابلیت پاسخگویی و انتقال تماس به هر یک از کاربران دیگر در سراسر شبکه سازمان

– استفاده از یک منشی پاسخگو به صورت اشتراکی بین چند شعبه از سازمان یا سازمان های مختلف

Customer Service Agent

امکان ارائه سرویس های مؤثر و ارزشمند به تماس مشتریان سازمان

– آگاه و پاسخگو به نیازهای مشتریان از طریق سیستم ارتباط با مشتریان

– امکان مشاهده عملکرد کارمندان بخش امور مشتریان

Supervisor

امکان ارائه سرویس های مؤثر با قابلیت پیگیری، سنجش و ایجاد گزارش های مختلف برای کارمندان مربوطه

– رابط نرم افزاری ساده و قدرتمند

– مشاهده اطلاعات مشتریان و امور مربوطه با انجام تنظیمات دلخواه و قابلیت دریافت آمارها و تحلیل های متفاوت

– کاهش زمان دسترسی به انواع گزارش ها و طراحی انواع مختلف گزارش ها با وجود الگوهای متفاوت و متنوع


158812_IP_Office_Ebook_Updates_v6.indd

ابزار قدرت خود را بر گزینید

 شما می توانید برای هر کدام از افراد کسب و کار خود یک تلفن رومیزی آوایا آی پی آفیس با مدل های مختلف، با انواع آی پی، دیجیتال یا بی سیم و کنفرانس داشته باشید. انواع گوناگونی از تلفن ها برای رفع نیاز کاربران مختلف در آوایا آی پی آفیس موجود است. آوایا آی پی آفیس به افراد در برخورداری از مشارکت سریع، هوشمند و بهتر کمک می کند.

استفاده از تلفن های تحت شبکه آوایا شما را از محدود بودن رها می کند. تلفن هایی با قابلیت های فراوان، صفحه نمایش های بزرگ و متنوع، امکانات ویژه ابزاری، مدل های مختلف برای کاربرد های متفاوت با رابط شبکه 10/100/1000.

 استفاده از تلفن های دیجیتال آوایا آسان بوده و دارای ویژگی هایی از قبیل صفحه نمایش های بزرگ و خوانا، کلیدهای نرم و برچسب های غیرکاغذی می باشند.

با استفاده از تلفن های تحت شبکه، دیجیتال و بی سیم مبتنی بر پروتکل سیپ می توانید در هر مکان از محل کارتان با مخاطبان در ارتباط باشید و از کلیه قابلیت های آوایا آی پی آفیس بهره گیرید. این تلفن ها نرم و بادوام هستند.

تلفن های کنفرانس بهترین راه برای بهره گیری از امکانات کنفرانس تعبیه شده در آوایا آی پی آفیس می باشند. این تلفن ها مجهز به فن آوری انحصاری آوایا برای انتقال واضح صدا و نیز امکاناتی جهت تسهیل برقراری، مدیریت و مشارکت در کنفرانس می باشند.

158812_IP_Office_Ebook_Updates_v6.indd
آی پی فون های بی سیم و کنفرانس آوایا

آوایا آی پی آفیس نگاهی جامع بر نحوه اثرگذاری ارتباطات مخاطبان، زیرساخت و مشتریانتان دارد. ما با کمک شرکای مورد اطمینانمان  بهترین خدمات، سیستم ها، برنامه های کاربردی و فرآیندها را به منظور تضمین عملکرد و سهولت کاربرد و حفظ ارتباطات قدرتمند ارائه می دهیم. ما با طیف وسیعی از محصولات از آوایا آی پی آفیس تا محصولات شبکه و سرویس های متنوع، نیازهای شما را پوشش می دهیم.

راه حل خود را در خدمات تخصصی بیابید

ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی از طریق شرکای مورد تائید، بسته های به روزرسانی و خدماتی جهت حفظ قابلیت اطمینان عملکرد سیستم  با هدف تامین نیازهای در حال رشد کسب و کار  از سوی آوایا آی پی آفیس صورت می پذیرد. خدمات پشتیبانی که به طور عمده  شامل ارتقا نرم افزاری جهت افزایش حفاظت از سرمایه و دسترسی ریموت می باشند به منظور تضمین افزایش سرعت، امنیت و کیفیت خدمات صورت می گیرند.

مرکز تماس

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با ابزارهای نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد خود، کارآمد ترین مراکز تماس دنیا را ارائه داده است. با استفاده از نرم افزارهای بی نظیر خود مانند نرم افزار سی سی آر به مشتریان خود با بهترین روش خدمت خواهید کرد. سی سی آر نرم افزاری است که امکان گزارش گیری از عملکرد اپراتورهای مرکز تماس را بصورت دوره ای یا بلا درنگ بر اساس پارامترهای دلخواه با دسترسی وب فراهم می نماید. با نصب این نرم افزار بر روی سرور، اداره کننده مرکز تماس و یا مدیر امور پاسخگویی به مشتریان می تواند به آسانی نسبت به امور جاری در مرکز پاسخگویی به تماس های مشتریان نظارت و مدیریت داشته و انواع مختلف و متنوع از گزارش ها را از سیستم دریافت نماید. اداره کردن تماس های مشتریان سازمان – رویت کردن مرکز تماس – گزارشات برنامه های کاربردی – مدیریت وال برد – مدیریت بلادرنگ وقایع در سیستم – تجزیه و تحلیل داده های پیشین – دست کم 100 گزارش متنوع و از پیش تعریف شده – اطلاعاتی برای کارمندان بر حسب نیاز – استفاده از وال برد بر روی کامپیوتر های شخصی و بسیاری امکانات کاربردی و جذاب دیگر، از کمترین قابلیت های این نرم افزار است.

Avaya IP Office Customer Call Reporter
Avaya IP Office Call Center Solution

 

مراكز تماس هسته اصلي خدمات مشتري را تشكيل مي‌دهند و براي سازمان‌ها‌يي كه به تماس مردم وابسته‌اند بسيار حياتي است. مراكز تماس پيشرفته علاوه بر افزايش كارائي كارمندان در پاسخ‌ گوئي به مشتريان، باعث افزايش سرعت و بهره‌وري و در نتيجه كاهش هزينه‌هاي سازمان مي‌شوند. رواج روز افزون استفاده از شبكه‌هاي كامپيوتري و اتوماسيون در سازمان‌ها باعث شده است شركت‌هاي آينده نگر به سمت مراكز تماس بر اساس فناوري آی پی روي آورده‌اند. استفاده از فناوري آی پی در مراكز تماس باعث مي‌گردد تركيب شبكه كامپيوتري سازمان و مركز تلفني آن تسهيل گردد. بعبارتی ساده تر مراکز تماس و مراکز تلفن یک تفاوت اساسی با هم دارند و آن این است که مرکز تماس امکانات و توانمندی هایی بیشتر از یک ارتباط صوتی به صورت تلفن را داشته و ضامن برقراری ارتباطات به شکلی فراتر از صوت می باشد و این ارتباط می تواند از کانل های متفاوت و متنوعی مانند چت، ایمیل، فکس یا SMS نیز باشد. وقتی تماس های مشتریان با سازمان توسط افراد مشخصی پاسخ داده می شود و ناظرانی در سازمان وجود دارند که این تماس ها را لحظه به لحظه نظارت کرده و آنها را مدیریت می نمایند، یک مرکز تماس فعال است. مراکز تماس دارای قابلیت های بسیاری هستند که برای پیاده سازی این قابلیت ها، ابزار ها و امکانات بسیاری به صورت از پیش تعریف شده وجود دارد که بر اساس نوع نیاز بایستی بر روی راه کار پیشنهادی اعمال گردند.

برای مراکز تماس برخی از قابلیت های سیستم از اهمیت بسزایی برخوردار خواهند بود، برخی از این ویژگی های مهم عبارتند از:

– امکان طراحی IVR های پیشرفته با قابلیت بهینه سازی

– قابلیت ارائه سرویس از طریق رسانه های مختلف مانند: صدا، پیام کوتاه، ایمیل، فکس، چت

– ضبط مکالمات

– سرویس های مانیتورینگ و گزارش گیری

– قابلیت تبدیل متن به صدا

– استفاده از سافت فون جهت سهولت در مکالمات تلفنی برای کاربران

– سیستم پیام رسان یکپارچه

– یکپارچه سازی با نرم افزار های سازمان

– قابلیت پیاده سازی تماس های برون سو

– امکان ارتباط با کانال هایی غیر از کانال صوتی مانند چت، ایمیل، فکس، SMS و حتی ویدئو

AvayaIPOffice_BestSolutionforSMB
Avaya IP Office Platform for Mid Market

دانلود بروشور آوایا آی پی آفیس

آوایا آی پی آفیس یک مرکز تلفن تحت شبکه و راه کاری بی نظیر برای شرکت های متوسط

آوایا آی پی آفیس یک مرکز تلفن تحت شبکه و همکاری برای کسب و کار شما

آوایا آی پی آفیس یک مرکز تلفن تحت شبکه و راه حلی ایده آل برای کارکنان سیار در شرکت های متوسط

آوایا آی پی آفیس یک مرکز تلفن تحت شبکه و راه کاری ایده آل برای چابک شدن شرکت های متوسط

آوایا آی پی آفیس بهترین ابزار برای اپراتور مرکزی شرکت های متوسط

آوایا آی پی آفیس یک مرکز تلفن تحت شبکه و ابزارهایی ویژه برای افزایش بهره وری کارکنان شرکت ها و سازمان ها

 

 


منبع: www.avaya.com (تغییراتی در مطالب بر اساس نیازهای بومی اعمال شده است.)

پیشنهاد ویژه: جهت دریافت فایل درخواست ارائه پیشنهاد آوایا، اینجا کلیک نموده و پس از دریافت و تکمیل فایل آن را به آدرس ایمیل info@parsakousha.ir ارسال نمایید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *